środa, 27 sierpnia 2014

#5 Odwaga i honor - Matthew Lewis

Siemka,
Dzisiaj opiszę autograf, który zdobyłem od Matthew Lewisa, którego na pewno znacie z roli Nevilla Longbottoma. ;)



Grał on niezdarę, chłopaka, który nie miał wiary w siebie i był wyśmiewany. Jednak starał się być dobrym przyjacielem, szanował kolegów i miał dla nich czas. W każdym z kolejnych filmów można było zauważyć jak się zmienia :) 
Podstawową jego cechą była na pewno odwaga, co było widać bardzo dobrze. W końcu to on zniszczył horkruksa Voldemorta, Nagini.
Wiadomo, że ekipa charakteryzująca dorzuciła swoje 3 grosze, żeby Matt wyglądał właśnie tak, z krzywymi zębami itp.
Ale jak wiemy, dojrzewanie to najlepsza magia i teraz Matt wygląda tak :



Musicie przyznać, że trochę się zmienił ;)
Ale wracając do autografu. List do Matta był drugim listem, który wysłałem za granicę. Było to dnia 7 lipca 2014r. Wiedziałem, że jeśli wszystko dobrze zrobiłem, to odpowiedź w końcu nadejdzie, ponieważ Matt jest bardzo miły dla swoich fanów :)
I tak, dnia 22 sierpnia otrzymałem list zza granicy. Kiedy go otworzyłem, najpierw wyciągnąłem tekturę (którą dołączył Matt), a następnie zdjęcie, które wysłałem. Znajdował się na nim podpis Matta oraz dedykacja dla mnie :)
I tak otrzymałem kolejny cenny podpis do mojej kolekcji ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz