wtorek, 26 sierpnia 2014

#4 Rybak z trójzębem - Sam Claflin

Hej,
Opowiem Wam o autografie, który jest dla mnie bardzo ważny i wyjątkowy - o autografie Sama Claflina. :)
Jest to bardzo utalentowany aktor. Możecie go znać przede wszystkim z takich filmów jak: "Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia" lub "Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach". 



Jest jeszcze wiele innych filmów, w których występował, naprawdę dobrych, ale ja zapamiętałem go właśnie z roli Finnicka Odaira z Igrzysk. Grał tam trybuta z 4 dystryktu - bardzo silnego i świetnie posługującego się trójzębem chłopaka. Jako jeden ze zwycięzców został powołany do walki na arenie w Ćwierćwieczu Poskromienia.



Ale przechodząc do autografu. Bardzo ucieszyłem się, gdy się dowiedziałem, że Sam odpisuje na listy. Tak więc zabrałem się do pisania i ozdabiania. Włożyłem mnóstwo pracy ;). 15 lipca 2014r wysłałem kopertę do Sama z prośbą o autograf. Nastawiłem się na czekanie kilku miesięcy na odpowiedź (ponieważ tak średnio czekali inni). Teraz już jednak wiem, że nie należy patrzeć na innych, bo różnie to bywa :D. Kiedy 18 sierpnia znalazłem w skrzynce na listy (a raczej w tubie na gazety, bo listonosz postanowił zwinąć list i tam go wsadzić, chociaż było napisane "Nie zginać") kopertę zaadresowaną do mnie, nie domyślałem się, że to odpowiedź od Sama. Jednak kiedy otworzyłem kopertę, moim oczom ukazało się moje zdjęcie, które było opatrzone podpisem aktora, dedykacją i pozdrowieniami :). Pamiętam, jak bardzo się wtedy cieszyłem, że odpowiedź dostałem po 33 dniach i to jeszcze od kogoś takiego :D




W kopercie znalazłem również wydrukowany list, w którym aktor dziękuje za docenianie jego pracy.
Taki list to również coś ważnego, w końcu pochodzi prosto od aktora ;)





7 komentarzy:

  1. gratuluję ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jest adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbij na fanmail.biz
      Tam są najbardziej aktualne adresy ;]

      Usuń
  3. 28 yrs old Sales Representative Valery Rowbrey, hailing from Frontier enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Bodybuilding. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Optima. Pobierz Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosiłeś go o autograf czy sam z siebie wysłał? W sensie napisałeś czy wysłał by autograf czy poproatu napisałeś ze jesteś jego fanem itp

    OdpowiedzUsuń