wtorek, 2 września 2014

#6 Rozczarowanie - Alexander Ludwig

Witam,
Zaczął się rok szkolny, pewnie mało kto z Was jest "zadowolony" z tego powodu. ;) Ale nie będę mówił tutaj o szkole.
Dzisiaj opowiem Wam o autografie, na którym najbardziej mi zależało i na którym najbardziej się zawiodłem.
Alexander Ludwig - to jeden z moich ulubionych aktorów, bardzo go cenię, gra na gitarze i ma swoją bardzo ładną piosenkę.




Znacie go z roli Cato w filmie "Igrzyska Śmierci". Ja oglądałem większość filmów, w których grał, i są one naprawdę dobre. Występuje on również w świetnym serialu "Wikingowie". Bardzo chciałem otrzymać od niego autograf i bardzo się ucieszyłem, że odpisuje.
Wysyłając list dnia 21.07.2014r, miałem nadzieję, że w przyszłości otrzymam takie zdjęcie jak każdy (bardzo duże, czarne), na którym doskonale wszystko widać.




Jednak tak się nie stało. Czekałem 43 dni, aby dzisiaj znaleźć kopertę zaadresowaną do mnie.
Gdy tylko zobaczyłem dane nadawcy, wiedziałem, że to od odpowiedź od niego. Jednocześnie się ucieszyłem i zmartwiłem (nie mogło być to zdjęcie, na które miałem nadzieję, koperta była zbyt mała). Pomyślałem "to może chociaż zdjęcie, które ja wysłałem?", jednak tutaj też się myliłem. Chociaż było to pewne, bo aktor rzadko podpisuje zdjęcia załączone do listu.
Otwarłem kopertę i wyciągnąłem zdjęcie, które załączył aktor. Co prawda widnieje na nim autograf, jednak podobnie jak zdjęcie jest bardzo mały.




Podsumowując: jest to sukces, jednak dla mnie niewystarczający. Jestem jednak zadowolony, bo w końcu mam jego podpis ;), ale zamierzam ponowić próbę, bo muszę osiągnąć swój cel ;) Tym razem myślę, że nie załączę żadnego zdjęcia.

Miłej nauki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz