wtorek, 26 sierpnia 2014

#3 Pani milczenia - Hazel Douglas

Witam,
Dzisiaj opiszę autograf, który otrzymałem od Pani Hazel Douglas, która zagrała Bathildę Bagshot w "Harrym Potterze". Musiała wcielić się w postać, która nie wypowiada ani jednego słowa! Tym większy szacunek dla niej, bo z pewnością to nie było łatwe zadanie. :)




List do tej aktorki znajdował się pośród innych wysłanych już listów, więc nie myślałem, że to od niej. Po sukcesie od Shirley chciałem zdobyć jak najwięcej autografów, które można zdobyć. No więc znów ozdobiłem kopertę, napisałem ładny list i poszedłem wysłać. A było to dnia 6 sierpnia 2014r. Domyślałem się, że na odpowiedź długo czekał nie będę (może koło miesiąca?), ale nie spodziewałem się, że dostanę już po 8 dniach! :)
14 sierpnia otrzymałem autograf z dedykacją, a jakby nie patrzeć, jest to kolejna wspaniała pamiątka do mojej kolekcji.




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na ten:

      Hazel Douglas
      United Agents Ltd.
      12-26 Lexington Street
      London, W1F 0LE
      UK

      Usuń