czwartek, 18 września 2014

#9 Pierwsza różdżka - John Hurt

Siemanko,
Dzisiaj znów miałem coś w skrzynce ;) Ucieszyłem się, bo zauważyłem moje pismo na kopercie. Pośpiesznie otworzyłem kopertę i zobaczyłem autograf od Pana Johna Hurta - jednego z wybitniejszych aktorów sceny brytyjskiej.



Znany jest z naprawdę wielu filmów, znany z takich tytułów jak: "V jak Vendetta", "Obcy - 8 Pasażer", czy "Człowiek Słoń". Potrafi odnaleźć się w każdym. Ja najbardziej zapamiętałem go z roli Garricka Ollivandera, wytwórcy różdżek w serii o Harrym Potterze. Miał również swój sklep, w którym czarodzieje zaopatrywali się w różdżki. Zawsze każdy odnalazł swoją, bo "Różdżka wybiera czarodzieja, a nie odwrotnie". Było to bardzo magiczne miejsce, skąpane w ciemnym klimacie, gdzie każdy przychodził z wielką radością. 




Ale przechodząc do autografu. List do Pana Hurta wysłałem 21 sierpnia 2014r. Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że to właśnie od niego otrzymałem dzisiaj odpowiedź. Czekałem 28 dni, więc naprawdę mało. Na zdjęciu widnieje dedykacja i pozdrowienia. Jest pięknie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz