piątek, 5 września 2014

#7 Ktoś potrzebuje pomocy? - Gemma Jones

Witam,
Minął pierwszy tydzień szkolny ;) Mam nadzieję, że nie mieliście zbyt ciężko. Dla mnie chyba lepiej nie mógł się zakończyć, bo gdy zmęczony wróciłem do domu, jak zwykle zajrzałem do skrzynki i coś tam było :). Pierwszą wyciągnąłem jakąś ulotkę, a za nią zauważyłem białą kopertę. Pośpiesznie ją wyjąłem i zauważyłem że to mój adres napisany przeze mnie :D Bardzo się ucieszyłem i zastanawiałem się od kogo tym razem otrzymałem odpowiedź?
Otóż autograf należał do Pani Gemmy Jones - aktorki, która najbardziej znana jest z takich filmów jak: "Harry Potter (kilka części)", "Dziennik Bridget Jones" lub "Rozważna i romantyczna".



Ja jednak najbardziej zapamiętałem ją z roli Pani Pomfrey z serii "Harry Potter". Grała tam pielęgniarkę, która pracowała w skrzydle szpitalnym. Znała się chyba na wszystkich magicznych i niemagicznych chorobach, potrafiła pomóc każdemu ;) Czasami też była bardzo stanowcza, potrafiła postawić się nawet samemu Dumbledorowi. Kiedy ktoś miał wyjść z sali to wychodzi i koniec dyskusji ;D. Bardzo przyjemna postać, nie dająca się nie lubić ;)



Wracając jednak do autografu. List do pani Jones wysłałem dnia 06.08.2014r. Tak średnio liczyłem, że będę czekał około miesiąca, może więcej. Jednak czekałem równe 30 dni! Odpowiedź była szybka, za co jestem wdzięczny. Otrzymałem 2 zdjęcia. To wysłałem ja:





A to zdjęcie otrzymałem dodatkowo + dedykacja :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz