wtorek, 28 października 2014

#10 Zdrajca - Andy Linden

Witam,
Dawno nie pisałem nowego posta, bo po prostu nie było o czym :D
Przez dokładnie 40 dni moja skrzynka świeciła pustkami, bym w końcu wczoraj (27 października) coś w końcu w niej znalazł ;) Autograf należał do Andiego Lindena:


Wielu z Was pewnie teraz kojarzy go z "Harrego Pottera", a dokładniej tylko z "Insygnii Śmierci". Zagrał w nim Mundungusa Fletchera, niezbyt przypadającego do gustu mężczyznę, który później zdradza swoich przyjaciół. Nie będę ukrywał, że ja znam go tylko z tego filmu.

Dnia 11.08.2014 wysłałem list do Pana Lindena. Byłem nastawiony na dość szybki sukces, sugerując się odpowiedziami innych. Czekałem i czekałem. ale odpowiedzi nie było. I tak wczoraj, znów zajrzałem do skrzynki i tym razem coś tam znalazłem. Pomyślałem: "pewnie jakiś rachunek, albo coś". Jednak tym razem był to autograf :D Otrzymałem go po 77 dniach, co w sumie też można nazwać szybkim sukcesem.

To zdjęcie ja wysłałem:




A to otrzymałem dodatkowo:




A już jutro opiszę autograf, który jest od mojego ulubionego aktora, a otrzymałem go dzisiaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz