poniedziałek, 3 lipca 2017

#28 Wróżbiarstwo, przepowiednie i kuchenna sherry - Emma Thompson

Witam,
Jak to zwykle bywa: dwa miesiące suszy, aby dzisiaj dostać dwa autografy. Dzisiaj opiszę jeden z nich, drugi - jutro.
Tak więc, zaczynajmy! Dzisiejszy post dotyczyć będzie podpisu Emmy Thompson :)



Angielska aktorka i scenarzystka. Zdecydowanie jedna z najlepszych aktorek na świecie. Dwukrotna zdobywczyni Oscara. Grała naprawdę w wielu filmach, m.in: "Rozważna i romantyczna", "To właśnie miłość" oraz w najnowszej "Pięknej i Bestii". Osobiście bardzo ją podziwiam, że potrafi odnaleźć się w tylu rolach. Miała też swój przelotny romans w trzech filmach o Harrym Potterze. Wcieliła się w rolę Sybilli Trelawney - nauczycielki wróżbiarstwa w Hogwarcie. Miała bardzo specyficzny wygląd i zachowanie. Wszędzie przepowiadała śmierć ;D Jednakże, od czasu do czasu, wypowiadała prawdziwe przepowiednie, głównie dotyczące Harry'ego oraz Voldemorta. W jej klasie były zaciemnione okna oraz unosił się zapach różnych kadzideł. Sybilla lubiła sobie popijać Sherry ;)





Przechodząc do autografu. List wysłałem 24.11.2016. Kiedy go wysyłałem, ostatnia odpowiedź pochodziła sprzed 1,5 roku. Przez dwa lata, w internecie, nie pojawiła się od niej żadna odpowiedź. Dopiero w poprzednim miesiącu (czerwiec 2017) pojawiły się wpisy. We mnie znów pojawiła się nadzieja. Na szczęście mój list nie zaginął. I tak, po 220 dniach otrzymałem odpowiedź i dzięki temu mam kolejny, wyjątkowy autograf w kolekcji :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz