wtorek, 25 kwietnia 2017

#26 Pierwsza miłość Harry'ego Pottera - Katie Leung

Siemka,
Wczoraj listonosz przyniósł kopertę zaadresowaną do mnie moim pismem. Pytanie tylko, od kogo była owa koperta? Otóż przesyłka była od Katie Leung :)



Szkocka aktorka chińskiego pochodzenia. Znana najbardziej z roli Cho Chang z filmów o Harrym Potterze. Pierwsza miłość Harry'ego. Według mnie zagrała tą rolę bardzo dobrze. Potrafiła wczuć się w Cho. Sympatyczna oraz miła dziewczyna. Była również szukającą w drużynie Krukonów. W filmach, to właśnie ona zdradziła Gwardię Dumbledora pod wpływem Veritaserum. Jednak w książkach to Marietta, jej przyjaciółka zdradziła Gwardię, a Cho stanęła w jej obronie.




Przechodząc do autografu. Tutaj sytuacja jest naprawdę ciekawa. Katie dopiero teraz zaczęła odpisywać na fanowską korespondencję. Po prawie 7 latach. Ostatnie odpowiedzi pochodzą z roku 2010/2011. Super, że znów odsyła autografy :)
List do Katie wysłałem 13.02.2017, a wrócił wczoraj (tj. 24.04.2017). Czekałem zaledwie 70 dni.
Jednakże tutaj jest ciekawa sprawa. Wysłałem do podpisu jedno zdjęcie, a wróciły dwa :)
Moje, z autografem, dedykacją oraz pozdrowieniami oraz drugie, również z autografem, dedykacją oraz pozdrowieniami. Tak więc super sprawa :) Zdjęcie od Katie jest zdobione złotym markerem, który (im bardziej patrzy się pod słońce), tym ma żywsze kolory i jest lepiej widoczny. Skan jest robiony na wprost, więc może wydawać słabo widoczny.
Tak czy inaczej, super, że dołączyła dodatkowe zdjęcie :)


To zdjęcie wysłałem ja:



A to otrzymałem dodatkowo:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz