wtorek, 11 kwietnia 2017

#25 Samosterowalne śliwki - Rhys Ifans

Hej,
Dzisiaj otrzymałem autograf. Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to to, że kupon IRC był przypięty spinaczem do koperty, a sama koperta nie miała znaczka. Ale mówię - spoko, to nic nie znaczy. Otwieram i wysuwam - zdjęcie Ksenofilliusa Lovegooda.




Rhys Ifans. Brytyjski aktor filmowy, teatralny oraz telewizyjny, a także muzyk. Jego historia jest naprawdę ciekawa. W wieku trzynastu lat, zmienił swoje nazwisko na Ifans (wcześniej Evans) oraz został wokalistą grupy rockowej "Super Furry Animals". Ja najbardziej zapamiętałem go z dwóch "tworów". Po pierwsze - występował w teledysku  grupy Oasis do piosenki "The Importance Of Being Idle". Świetny kawałek. Po drugie - z roli Ksenofilliusa Lovegooda z filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część I". Zdecydowanie jedna z dziwniejszych postaci ;D Jest redaktorem naczelnym "Żonglera" oraz ojcem Luny. Miał też bardzo ciekawy dom. Przypominał wieżę (figurę szachową), a na podwórzu rosło pełno dziwnych roślin, w tym m.in. samosterowalne śliwki :) Harry zauważył u niego symbol Insygniów Śmierci i to właśnie on wytłumaczył mu, czym one właściwie są.
Rhys zagrał również w innych świetnych produkcjach, jak np: "Notting Hill", czy "Radio na fali".




Wracając do autografu. List do Pana Ifansa wysłałem 21.02.2017 a wrócił dzisiaj, tj. 11.04.2017. Tak więc czas oczekiwania był krótki. Rhys podpisuje nadesłane mu zdjęcia, ale nie dodaje dedykacji. Nie inaczej było w moim przypadku, ale dla mnie spoko. Rozumiem, szanuję :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz