wtorek, 14 marca 2017

#24 Wiosenna Petunia - Fiona Shaw

Witam,
wiosnę czuć już bardzo wyraźnie, ciepło się robi i w ogóle jest super. W tak ładnym dniu, jaki był dzisiaj, listonosz z kopertą dla mnie - to idealne połączenie ;D
Tak, dostałem autograf. Od kogo? Od Pani Fiony Shaw - irlandzkiej aktorki.



Najbardziej znana oczywiście z roli Petunii Dursley - mugolki, ciotki Harry'ego. To właśnie ona, wraz z mężem i synem, przygarnęła pod swój dach niemowlę i w ten sposób przeżyło. Co prawda nie byli oni dla niego zbyt mili, ale to z tego powodu, że nienawidzili czarodziejów. Tak naprawdę Petunia to o wiele bardziej złożona postać, niż ta, która jest ukazana w ekranizacjach. Nie kierowała się tylko nienawiścią i pogardą - miała o wiele głębsze uczucia i tak naprawdę wszystko rozumiała. Kto czytał książki - ten wie.
Jest gospodynią domu, w którym znajduje się owa sławna "Komórka pod schodami". Jest gospodynią domu, w którym wszystko się zaczęło.
Pani Shaw posiada na swoim koncie wiele świetnych ról. Mi zapadła w pamięć szczególnie z roli w filmie "Czarna Dalia".




List wysłałem 21.02.2017 a wrócił dzisiaj (tj. 14.03.2017). Tak więc czas oczekiwania był krótki, zaledwie 3 tygodnie. Z tego co wcześniej wyczytałem - Pani Shaw nie czyta listów, nie daje dedykacji, a czasem nawet odsyła inne zdjęcia. Myślałem, że podobnie będzie również w moim przypadku. Jakże się myliłem. Otrzymałem moje zdjęcie z autografem, dedykacją oraz pozdrowieniami. Więc ogólnie spoko. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz