środa, 28 października 2015

#18 "Morsmordre!" - David Tennant

Dzień dobry, cześć i czołem,
Mało listów wysyłam, ale co jakiś czas jeszcze coś tam naskrobie. I właśnie na jeden z takich listów, przedwczoraj otrzymałem odpowiedź. Oczywiście szybko otwarłem kopertę, aby zobaczyć od kogo dostałem przesyłkę. Okazało się, że jest od Davida Tennanta!


W mojej opinii jest on świetnym aktorem. Wielu z Was pewnie kojarzy go z roli Doktora w serialu "Doctor Who". Nic dziwnego, bo to taki jakby jego wizerunek. Jednak na swoim koncie ma wiele wspaniałych produkcji. Jedną z nich jest udział w Harrym Potterze. A dokładnie w części "Czara Ognia". Zagrał tam Bartiego Croucha Jr, śmierciożercę. Ja od razu go polubiłem, ponieważ zawsze jestem za czarnymi charakterami. Jego epizod nie był zbyt długi, jednak był bardzo ważny. ;)
Pamiętna scena, to kiedy Barty wyczarowuje Mroczny Znak, używając zaklęcia: "Morsmordre" (tytuł posta jest zupełnie przypadkowy) ;D




Ale przechodząc już do samego autografu. List do Pana Tennanta wysłałem dnia 18.09.2015r. Odpowiedź otrzymałem dnia 26.10.2015r. Czekałem więc bardzo krótko, bo niewiele ponad miesiąc. Wysłałem jedno zdjęcie i na nim właśnie otrzymałem autograf. Poprosiłem również o dedykację i takim właśnie sposobem mam teraz kolejny, cenny podpis w albumie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz