sobota, 5 grudnia 2015

#19 Pani Reżyser - Natalie Dormer

Witam,
Ostatnio otrzymałem odpowiedź na list, który wysłałem prawie równo z tym do Davida Tennanta.
A jest to autograf od Natalii Dormer - przeuroczej aktorki!



Jest jesień, co raz częściej pada deszcz i jest zimno. Rano, przed wyjściem do szkoły jest ciemno i po powrocie też. Jednak takie przebłyski światła jak otrzymanie autografu - mogą coś pomóc ;D
Natalie Dormer. Jest to angielska aktorka. Bardzo ładna i sympatyczna. Jest też bardzo utalentowana, ponieważ ma długą listę wystąpień, czy to w filmach, czy w serialach ;)
Ja najbardziej zapamiętałem ją z roli w "Igrzyskach Śmierci". Grała tam reżysera - Cressidę :) 
Miała tam swoją bardzo charakterystyczną fryzurę, ale trzeba przyznać - pasowała jej. 
Wystąpiła tylko w "Kosogłosie", narazie jednak widziałem ją tylko w 1 części tego filmu, ale za niedługo ujrzę również w części drugiej. 
Gra także w "Grze o Tron" - skąd wielu z was może ją kojarzyć. 




Wracając jednak do autografu. List wysłałem dnia 09.09.2015r. Otrzymałem go jakieś 2 tygodnie temu, tj. 26.11.2015r. Oczekiwanie było dość krótkie, ale doceniam, że zechciała odpowiedzieć, ponieważ obecnie nagrywa sceny do "Gry o Tron". Obok autografu widnieje również dedykacja oraz pozdrowienia ;)
Jest to kolejny świetny podpis do kolekcji. Cieszę się, że go otrzymałem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz