niedziela, 2 sierpnia 2015

#17 Polska Hermiona - Joanna Kudelska

Witam,
Wczoraj wróciłem z PotterConu, jedynego w Polsce spotkania o tematyce Harry'ego Pottera z wieloma atrakcjami. Jedna z takich atrakcji to m.in. wywiad z Joanną Kudelską - polską aktorką dubbingową, która użyczyła głosu Hermionie Granger we wszystkich częściach Pottera ;)




Jest to bardzo ładna dziewczyna, w dodatku ze świetnym głosem ;) Bardzo miło się jej słuchało, kiedy odpowiadała na pytania, i sam uśmiech nachodził na twarz, gdy było słychać tak dobrze znany głos. :D Udało nam się ją nawet namówić, żeby powiedziała: "Ron, jak ty wszystko umiesz zepsuć!" (głosem Hermiony). To było wspaniałe uczucie usłyszeć to na żywo ;D
Relację z PotterConu można zobaczyć TUTAJ :) Zdjęć użyczył Daniel (Strefa Czytacza). Z tego miejsca chciałem serdecznie podziękować ;)
Na fotkach poniżej jest Daniel, wraz z małżonką oraz Joasią ;)




Ponadto, Danielowi dawniej udało się przeprowadzić wywiad z Asią. Wszystkich zainteresowanych tematem zapraszam TUTAJ ;)

Dodam, że praca w dubbingu jest bardzo ciężka, wymaga wiele trudu oraz wysiłku, gdyż każda scena musi być nagrana idealnie. Tym większy mój szacunek dla tej Pani ;)
Udało mi się zrobić zdjęcie z z Joasią oraz poprosić o autograf. Podsunąłem moje "Baśnie barda Beedle'a" (bo w końcu to Hermiona czytała opowieść o trzech braciach :D )
I tak udało mi się zdobyć autograf, które jest naprawdę dla mnie ważny.
Swoją drogą, Asia jest podobna (według mnie) do Hermiony. Myślę, że odpowiednia charakteryzacja i byłyby do siebie naprawdę podobne :)



1 komentarz: