niedziela, 19 listopada 2017

#32 Felix Felicis - Jim Broadbent

Witam,
Jakiś tydzień temu otrzymałem list z Anglii. Co może wydać się dziwne, wiedziałem od kogo on pochodzi, ponieważ na Fanmailu zaczęły się pojawiać odpowiedzi od tego aktora, po półrocznej przerwie. Oczywiście nie mogłem być pewien, że to akurat od niego, ale moje przypuszczenia się potwierdziły. Podpis należał do Jima Broadbenta :)



Jeden z najbardziej wrzechstronnych aktorów brytyjskich. Zagrał w naprawdę wielu produkcjach i we wszystkich świetnie się odnalazł. Uznawany oraz darzony szacunkiem na całym świecie. Jest znany z ról w takich filmach jak "Atlas Chmur", czy "Dziennik Bridget Jones". Dołączył nawet do obsady w ostatnim sezonie "Gry o Tron". Ja jednak najbardziej zapamiętałem go z roli Profesora Slughorna w "Księciu Półkrwi" oraz "Insygniach Śmierci".
Według mnie zagrał tam mega dobrze. Serio ciężko wyobrazić sobie lepszego aktora do tej roli. Bardzo dobrze oddał charakter oraz delikatny sarkazm Horacego. W szóstej, generalanie ponurej części, sceny z jego udziałem były tymi pozytywnymi, gdzie można było się uśmiechnąć. Stworzył "Klub Ślimaka", do któego zapraszał elitarnych uczniów. Warto dodać, że był to ulubiony nauczyciel Voldemorta.




Przechodząc do autografu. List wysłałem 06.02, a wrócił tydzień temu, tj. 10.11. Więc, ogólnie rzecz biorąc, jest to auatograf, na który czekałem, do tej pory, najdłużej (278 dni). Otworzyłem kopertę i wysunąłem zdjęcie które wysłałem oraz karteczkę od aktora. Co prawda na zdjęciu jest podpis z dedykacją, ale niestety są tak rozmazane, że ledwo je widać. Nie wiem w sumie czemu tak się stało, może fotografia leżała z pół roku podpisana i teraz dopiero została odesłana, wraz z innymi. Nie ma co gdybać. Na szczęście dostałem również kartkę z autografem Pana Broadbenta. Tam na szczęście podpis jest bardzo dobrze zachowany ;)


Autograf:


Liścik:


1 komentarz: