czwartek, 23 lutego 2017

#22 Mandragory i te sprawy - Miriam Margolyes

Witam,
Dziś listonosz zawitał do mnie z miłą niespodzianką - listem zza granicy ;D Wysłałem sporo listów, więc niemożliwym było zgadnięcie od kogo to. Okazało się, że to podpis od Miriam Margolyes - brytyjskiej aktorki.



Ja najbardziej zapamiętałem ją z roli Pomony Sprout - nauczycielki zielarstwa w Hogwarcie. Według mnie grała tam bardzo dobrze. Potrafiła wczuć się w rolę i doskonale oddać emocje postaci.
Jednakże lista filmów, przedstawień, audycji, w których wystąpiła Pani Margolyes jest naprawdę długa. Pani Miriam potrafiła wczuć się w praktycznie każdą rolę :) Jest znana również np. z roli piastunki Juli z "Romeo i Julia"
Bardzo sympatyczna aktorka, której ciężko nie polubić ;)



Wracając jednak do autografu. Szczerze mówiąc zdziwiłem się, że to właśnie od niej dzisiaj otrzymałem odpowiedź, ponieważ...
czekałem zaledwie 10 dni. List wysłałem 13.02.2017 a otrzymałem dzisiaj (tj. 23.02.2017).
Oczywiście jest to ogromny plus, jednak rekord oczekiwania nadal należy do Hazel Douglas :)
Więc otwarłem ten list i momentalnie moja radość zamieniła się niedowierzanie. Na początku wysunąłem zdjęcie, które załączyłem opatrzone dedykacją oraz autografem, ale później...
wysunąłem mój własny list, który do niej wysłałem. A na odwrocie... list od Pani Miriam do mnie. Serio. Napisała do mnie list na moim własnym liście. Mega się ucieszyłem i mega to doceniam, że Pani Margolyes chciało się napisać kilka słów więcej, odnosząc się do mojego listu :) Super uczucie.
Zobaczcie sami, a ja tymczasem idę zjeść jeszcze kilka pączków ;D


Zdjęcie:



List:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz