sobota, 14 lutego 2015

#14 Katarzyna Pakosińska

Witam po dłuższej nieobecności ;D
Spowodowane jest to tym, że po prostu nic nie dostaje, ale też przez to, że dawno nic już nie wysłałem.
Przez 2 ostatnie tygodnie otrzymałem 2 autografy, pierwszy z Polski, drugi zza granicy. Jutro opiszę ten drugi ;)
A więc.. Katarzyna Pakosińska


Jest to polska artystka ,kabaretowa aktorka, konferansjerka oraz dziennikarka TVP Polonia.
Najbardziej jednak znam ją z Kabaretu Moralnego Niepokoju, gdzie wspólnie występowała z pozostałymi członkami grupy ;D
Panią Pakosińską cenię za to, że jest bardzo miła, sympatyczna i przede wszystkim oryginalna ;)
Formularz na jej stronie wypełniłem jakoś na początku sierpnia ubiegłego roku, a autografo trzymałem jakoś na początku lutego, tak więc czekałem ok. 6 miesięcy, czyli w miarę długo ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz